Censor på SG

Skal du være SRP-censor på Silkeborg Gymnasium finder du her alle de relevante informationer:

• SRP-censorbrev med diverse praktiske informationer. Tilsendes også alle censorer elektronisk (åbnes som pdf).
  • Kort introfilm om "metodekortet" (hvordan eleverne på SG har arbejdet med metode og videnskabsteori i gymnasieforløbet).
  • "Metodekortet" (åbnes som pdf).

Undervisningsbeskrivelser

Skal du være almindelig censor på Silkeborg Gymnasium, kan du læse censorbrevet med de praktiske informationer (åbnes i nyt vindue). Brevet tilsendes også alle censorer elektronisk.
På Silkeborg Gymnasium bruger vi Lectio - og alle undervisningsbeskrivelser findes i Lectio, som du kommer til via dette link:

Lectio Silkeborg

Bemærk: Undervisningsbeskrivelserne er først endelige efter undervisningens afslutning.

Overnatning i Silkeborg og transport til gymnasiet

Klik her for at læse oplysninger om overnatningsmuligheder i Silkeborg (åbner i nyt vindue).

Bemærk at morgentrafikken i Silkeborg kan være tæt og langsom. Fra banegården til skolen kører bus 9 og bus 11, se Midttrafik for tidsplan (åbner i nyt vindue).

Eventuelle spørgsmål vedr. eksamen på skolen - kontakt uddannelseschef Jane Sundbæk Johansen

Eksamensansvarlig på SG

• Jane Sundbæk Johansen JJ

Jane Sundbæk Johansen (JJ)