Garderobe til elevfesterne

Du kan selv være med til at præge forældreforeningens arbejde ved at deltage i bestyrelsesarbejdet. Skulle du ønske en løsere tilknytning, er du også meget velkommen til at melde dig til en ”forældrebank”, hvorfra vi kan rekruttere praktisk hjælp til de enkelte arrangementer. Dette gøres via en mail til: garderobe@sg.dk

SGF

Hvad laver Forældreforeningen?

Forældreforeningen har en række årligt tilbagevendende aktiviteter: Vi passer garderoben ved gymnasiefesterne, vi arrangerer lanciersøveaftenen, og står for afholdelsen af den årlige essaykonkurrence for 3.g-eleverne, hvor præmierne (3000, 2000 og 1000 kr. hhv.) uddeles i forbindelse med dimissionen.

Vi giver også økonomisk støtte til en række andre arrangementer. Indenfor de seneste år har vi fx gjort det muligt at få foredrag med Lars Brygmann, Anja Cetti Andersen og Glenn Bech.

Vi støtter også klasser, der tager særlige initiativer i undervisningen eller på studieture.